    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki rating ogłosiła Moody's dla Polski?!
    Date: Mon, 16 May 2016 22:57:21 +0200

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Na to akurat nie ma zadnych dowodow w nagraniach,

    Poszlaki może (połączone z wiedzą o jego sposobie bycia itp). Jasne to
    to nie jest, w każdym razie nie dla kogoś, kto go nie znał.

    > chyba nawet obecnosc
    > generala w kabinie zostala ostatnio podwazona.

    Tak średnio jakby.
    Z tym, że na miejscu pilotów to ja wolałbym mieć na plecach własnego
    dowódcę (nawet najwyższego), który powinien lepiej ode mnie wiedzieć,
    czym się kończą takie niedorzeczne podejścia, niż jakiegoś "dyrektora",
    który o żadnych lądowaniach nie ma bladego pojęcia, ale od którego
    widzimisię zależy kariera młodego człowieka. No ale może akurat ten
    dowódca nie wiedział lepiej, polityczne nominacje itd. - nie wiem.

    Z drugiej strony, w takich przypadkach może wytworzyć się "dziura we
    władzy" - kapitan nie czuje się władny, bo jest dowódca, dowódca nie
    czuje się władny, bo przecież to kapitan jest "pierwszy po Bogu" (to
    ostatnie akurat zgodnie z zasadami, więc trudno mieć pretensje
    formalne). A tu nie ma czasu do namysłu, trzeba mieć sposób postępowania
    w takich okolicznościach już wcześniej przemyślany.

    Pomijam kwestię poprawności technicznej (w sensie "jeśli już musimy
    lądować, to zróbmy to poprawnie").

    > Jesli juz, to trzeba sobie przypomniec lot do Gruzji.

    No ale tam nie było naszego generała chyba. Nie żeby to wiele zmieniło.
    --
    Krzysztof Hałasa