  • Data: 2016-05-18 11:52:49
    Temat: Re: jaki rating ogłosiła Moody's dla Polski?!
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/18/2016 04:03 PM, Krzysiek wrote:

    > Dlatego to o czym marzy inna Partia jest złe kraju. Fakt, że
    > chcieliby aby to się stało świadczy o tym, że w d... mają Polskę a
    > interesuje ich tylko własna popularność i dorwanie się (znów) do
    > władzy (by robić kolejne przekręty pod otoczką, że niby jest wszystko
    > dobrze).

    Naprawdę, ktokolwiek w Polsce chce, aby rating został obniżony? Czy może
    załapałeś się na przekaz Partii, sięgający wzorców z najlepszych czasów
    komunizmu, w stylu: "skoro ostrzega, lub krytykuje - to musi być wróg
    ludu (Partii) i zasługuje na potępienie".

    Pokaż mi cytat jakiegokolwiek polityka (z obojętnie której partii),
    który powiedział: "chcę, aby rating Polski został obniżony"?

    A że rating został obniżony, to fakt, którego podważyć się nie da (jedna
    agencja obniżyła sam rating, druga obniżyła perspektywę - co będzie
    kosztować Polskę kilka miliardów zł w wyższych odsetkach od obligacji;
    porównaj, ile tych odsetek płacą np. Czesi, a ile płacimy my).

    > Partia o której Ty pisałeś poszła na otwartą wojnę z niektórymi
    > elementami co ewidentnie świadcz o tym, że nie chcą robić przekrętów

    Czekaj czekaj. Zauważ, że atak PiS na Trybunał Konstytucyjny nie jest
    niczym nowym i zaognił się w czasach, gdy ów Trybunał uznał, że objęcie
    SKOKów nadzorem KNF jest zgodne z konstytucją.

    Skoro nie wiadomo o co chodzi, to pewnie chodzi o pieniądze.

    A teraz pomyśl, ile już wałków zrobił PiS w SKOKach, do tej pory na
    jakieś 5 mld zł? Gdyby nie ten Trybunał, może udałoby się ukraść jeszcze
    kilka miliardów więcej...

    > (bo te najlepiej robić po cichu) tylko zależy im na sytuacji w kraju
    > (być może robią to źle, ale intencje mają dobre....)

    Fatalny argument... Piekło jest wybrukowane dobrymi chęciami...

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com