  • Data: 2016-05-19 17:03:36
    Temat: Re: jaki rating ogłosiła Moody's dla Polski?!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    <r...@k...pl> l...@4...com

    > Jak już pisałem -- niechciani sędziowie muszą odejść, zanim poleje się ich krew. :)

    Słowo wyjaśnienia:

    Jeśli sąd zarzuca mi (stronie) polemikę i zgłaszanie konkretnych dowodów,
    jasne staje się, że droga sądowa nie jest efektywna. W takich wypadkach
    dochodzi zazwyczaj do wojen, czy choćby rozruchów.

    Takie są ludzkie zwyczaje na całym świecie i od zawsze.

    Bywa oczywiście, że zwaśnione strony jedynie pomruczą pod nosem, pomodlą
    się, zagrają w szachy bądź w karty, jednak/lecz ogólnie takie zachowanie
    sądów skutkuje krwawymi wojnami.

    Im szybciej te konflikty są gaszone przez ludzi mądrych (czyli uczciwych)
    tym lepiej.

    : Słusznie -- jeden taki zasiada w TK mimo, że spodował kalectwo u kogoś.
    : Fajny gość. Popierasz go? :))

    Nie wiem, o kim piszesz, ale żadnego sędziego z TK RP nie popieram. :)

    Nie popieram też niepotrzebnego kaleczenia ludzi. Jeśli ktoś w koniecznej
    obronie własnej (bądź w obronie osób sobie powierzonych) kaleczy kogoś
    innego, to i prawo cywilne ma za sobą, i prawo Kościelne, i zdrowy rozsądek,
    i czasami ;) ma także moje poparcie, czy choćby zrozumienie.

    Czcimy i gloryfikujemy niejednego człowieka, który kaleczył (a nawet
    zabijał) innych ludzi. Maj jest miesiącem, w którym gloryfikujemy
    takich ludzi w związku z podpisaniem kapitulacji III Rzeszy.

    -=-

    (; Co do sędziów TK -- trzeba uważać, bo jeden z nich ma przeszkolenie
    czołgisty, dlatego wyprowadzenie czołgów na ulicę może okazać się zgubne
    dla adwersarzy tegoż sędziego. ;)

    -=-

    [ja mam gadane -- więc gadam; gadam do ludzi, gadam też do Boga...
    i codziennie, a raczej kilka razy dzienni i tyleż razy ;) w nocy
    dziękuje Bogu za uśmiercanie i kaleczenie moich wrogów, których
    nie potrafię pokonać, a którzy dybią na moje życie; kaleczenie
    (i uśmiercanie) ludzi dokonywane przez Boga ma u mnie zrozumienie
    z zasady: ,,Bóg życie dał człowiekowi, Bóg może je odebrać'']

    -=-

    Poprę tych sędziów TK (i innych sędziów, i innych ludzi) którzy uważają,
    że '2+3 daje 5' -- 7 dni/dób w tygodniu i 24 godziny na dobę. :)

    Innymi słowy -- Budzik u mnie nie uzyskuje poparcia z uwagi na Budzikową
    ,,relatywistykę'. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_