  • Data: 2007-12-03 20:02:01
    Temat: Re: jakie konto oszczednosciowe ?
    Od: yayco <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos pisze:

    > Na tym, ze np. w miesiacu wrzesniu ktos mi z KK wyprowadzil pieniadze.
    > Jako, ze to jest KK to pieniedzy tych nie musze oddawac, przynajmniej do
    > czasu rozpatrzenia reklamacji przez bank. Mam nadzieje ze reklamacja
    > zostanie rozpatrzona na moja korzysc.
    >
    > W analogicznej sytuacji, gdyby pieniadze wyprowadzono z mojego konta
    > oszczednosciowego przy uzyciu karty debetowej, to w najlepszym przypadku
    > odzyskalbym pieniadze po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez bank
    > co moze potrwac X czasu albo tez i owych pieniedzy nie odzyskac.

    Tyle tylko, że w Polbanku zakładasz sobie dwa konta: oszczędzające i
    gotówkowe. Kartę należy podwiązać do konta gotówkowego, a pieniądze
    trzymać na oszczędzającym. Na gotówkowe trafiają pieniądze tylko wtedy,
    gdy coś kupujesz, albo wypłacasz z bankomatu.
    Oczywiście nadal można zrobić debet na takim koncie, ale konsekwencje
    będą trochę inne.
    I oczywiście można kartę podwiązać pod oszczędzające. Tak samo, jak
    można wyrazić przyśpieszenie w wiorstach na zdrowaśkę kwadrat.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****