  • Data: 2010-04-30 09:34:26
    Temat: Re: jarek: po trupach do celu ;)
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    DJ (Dominik) pisze:

    > Czyli słusznym jest wniosek, że jeśli najważniejszy jest dla Ciebie poziom
    > życia i gospodarka, to gdybyśmy do dziś żyli pod niemiecką okupacją i mieli
    > poziom życia zbliżony do ich poziomu, to byłbyś zadowolony?
    >
    > DJ

    mieszkam na slasku - nie wiele tu sie teraz rozni od niemiec:). ale
    serio: przesadziles, ale poniekad masz racje - tak chcialbym TU zyc jak
    niemcy zyja u siebie. cenie wolnosc i w ramach tej wolnosci chcialbym
    zeby Polacy (polscy politycy) w koncu sie nauczyli rzadzic dobrze krajem
    i tym co im Narod powierza w ramach wolnych wyborow (ciesze sie ze moge
    kozystac z tego przywileju). Cieszyl bym sie gdyby podczas wyborow
    padaly argumenty inne niz osobiste wycieszki w strone ktorej kolwiek ze
    stron. stad nie podoba mi sie stwierdzenie np. "dziadek z wermahtu". ale
    tez nie podoba mi sie np retoryka niesiolowskiego (caloksztalt) i jemu
    podobnych.

    meczy mnie i jak mysle wielu Polakow texty typu "spieprzaj dziadu" czy
    "lumperliberaly" czy tez inne inwektywy.

    zwroc uwage ze Polakow malo interesuje IPN czy lustracja. przecietnego
    kowalskiego interesuje czy bedzie mial gdzie pracowac i za co zyc, czy
    jak dozyje emerytury to bedzie ona godna i nie bedzie musial "dziadowac
    na starosc", czy jak pojdzie do lekarza to ten go nie odesle z kwitkiem
    i tekstem przyjdz pan za pol roku czyt. jak pan zdechniesz... interesuje
    mnie czy lekarstwo ktore mam zapisane nie zniknie z polek bo komus sie w
    dupie poprzewracalo w MZ i wykreslilo lek ktorym sie lecze i mam
    rezultaty tego lecznia...

    to sa prawdziwe problemy prawdziwych Polakow... nie zadne ipn i inne
    dupenszwance.

    pozdrawiam
    SlawcioD