  • Data: 2010-04-30 11:06:10
    Temat: Re: jarek: po trupach do celu ;)
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    DJ (Dominik) pisze:
    > Polityka to naczynia połączone.
    > Jeśli dopuścisz do rządzenia ludzi, którzy od zawsze byli sprzedajni, łgali
    > i wydawali kumpli za wycieczki zagraniczne i SBekcie srebrniki, to możesz
    > się spodziewać, że nadal będą robili to samo. Będą sprzedawali pod stołami
    > przetargi, ustawiali kontrakty, kręcili lody na każdym szczeblu.
    > Pomyśl więc czy faktycznie IPN to taka drobnostka. Jeśli wycinamy możliwość
    > sprawdzenia kto był sprzedajną gnidą, a kto jest człowiekiem kierującym się
    > najwyższymi wartościami, to przez system naczyń połączonych degenerujemy
> [...]

    masz racje, ale to ze ktos nie byl w sb nie oznacza ze nie jest
    sprzedajna gnida i odwrotnie mogli byc ludzie w sb ktorzy byli dalej
    ludzmi (wiem ze to moze byc niepojete ale moglo tak sie zdarzyc).

    > PS
    > Też mieszkam na śląsku, w dzielnicy budowanej według niemieckiego planu i
    > architektury (niestety Gierek z Grudniem obsrali to blokowiskami).

    Giszowiec?

    mieszkam w miescie budowanym wg planu Panstwa Wejhertow;) takie
    prlowskie blokowisko tylko ze zrobione z uwzglednieniem przyszlosci
    (duzo przestrzeni)

    pozdrawiam
    SlawcioD