    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: jarek: po trupach do celu ;)
    Date: Fri, 30 Apr 2010 13:47:50 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Większe prawdopodobieństwo bycia gnidą jest chyba jednak po stronie tych,
    > którzy chcą IPNowi przeszkadzać w robocie, racja?
    >
    > PS
    > Zgadłeś, a w Twoim mieście kiedyś nawet pracowałem.

    stary, daj spokój... przypomnij sobie jak zostało tworzone Kolegium ipn, jakie
    tam zachodziły dworskie intrygi żeby tylko pis mógł na nim położyc łapę... to
    było tak niesmaczne że wszyscy byli tym oburzeni... było się o co bic, to
    fantastyczne miejsce do zbierania kwitów na niewygodnych gostków... IPN na
    pewno odwalił kawał dobrej roboty, ale też często działał na polityczne
    zamówienie i zajmował się zbieraniem haków... odpowiedz mi na proste pytanie...
    jak to było możliwe że pamiętnego czasu zjawił się w IPN poseł Mularczyk i w
    ciągu kilku godzin dostał kwity na dwóch sędziów Trybunału Konstytucyjnego...
    podobno jest fizycznie niemożliwe... a jednak się tak stało... kiedyś nawet
    wymyśliłem dowcip... rozmawia dwóch kolesiów... jeden mówi... twój tata mojemu
    nie podskoczy, on jest dowódcą w brygadzie antyterrorystycznej i ma w swoim
    gabinecie najnowszą broń... a drugi mówi...ueeee tam... twój tata mojemu może
    skoczyc... mój pracuje w ipn i w gabinecie ma kopiarkę...