  • Data: 2014-12-08 16:30:35
    Temat: Re: je*any mbank
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:dc81b344-517f-498c-9723-bbd808ffafc9@googlegrou
    ps.com...

    > Ciekawe jak sprzedawałby się nowy Windows, gdyby jego obsługa wymagała
    > kilkugodzinnego szkolenia, tylko po to, żeby móc w nim zrobić podstawowe
    > operacje...
    >
    > Powinni głównodowodzącego projektu tego interfejsu po prostu powiesić na
    > drzewie.

    Zaczynam dochodzić do wniosku, że ten nowy mbank to dla starych ludzi jest.
    Ja dość stara jestem, na nowy interfejs przeniosłam się jak tylko pojawiła
    się taka możliwość, jego oczojebność przestała mi przeszkadzać po tygodniu,
    sporo wodotrysków spodobało mi się jeszcze zanim przeszedł mi
    oczojebnowstęt, a z przelewami, dodawaniem odbiorców, zakładaniem
    dodatkowych rachunków i innymi tego typu rzeczami poradziłam sobie bez
    żadnych szkoleń. Ale może to kwestia różnic w nauczaniu za komuny i
    współcześnie...

    Agnieszka