    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: je*any mbank
    Date: Tue, 9 Dec 2014 15:44:04 +0100
    tman.pl>
    <8...@a...kjonca><X...@1...0.0
    .1><8...@a...kjonca><XnsA3FE5BE0D6384budzik61pocztaonetpl@127.
    0.0.1> <8...@a...kjonca> <m66jnl$aqf$1@srv.chmurka.net>
    <l...@4...net>
    <m66nu5$cee$1@srv.chmurka.net>
    <11vfurgcyig6y$.1ud9t880wxgkg.dlg@40tude.net>

    Użytkownik "Imka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:11vfurgcyig6y$.1ud9t880wxgkg.dlg@40tude.net...

    > Czyli tak naprawdę brakuje Ci opcji grupowania odbiorców przelewów. Może
    > jednak jest, a tylko my nie potrafimy znaleźć? Może ktoś coś wie?

    Jak kiedyś znajdę to się ucieszę, ale na razie już załatwiłem zamiast na
    mBank będę pieniądze dostawał na tMobile.
    Już od dwu lat miałem zamiar się przenieść (najpierw do Sync), ale możliwość
    szybkiego wykonania przelewu z listy "po mojemu" mnie trzymała.

    > PS. Bardzo przyjazne (moim zdaniem!) grupowanie odbiorców ma Meritum.

    Dążę do tego aby mieć w tym samym banku kartę kredytową i kredyt w rachunku
    (aby jak zapomnę przelać miało się z czego spłacić).
    Tak mam w mBanku, ale 5k w rachunku kosztuje 90zł a w tMobile 25zł. Meritum
    wg mnie nie daje wcale.
    Dwa podejścia do AliorSync kończyły się na tym, że działalność gospodarcza
    nie jest źródłem dochodu akceptowanym do kredytu.
    Ale brat zaczął tam coś przelewać raz na miesiąc i sami zadzwonili i już ma
    i jedno i drugie.

    Więc teraz poczekam aż zadzwonią. Muszę tylko zobaczyć, czy wszystkie zgody
    wyraziłem :)
    P.G.