  • Data: 2014-12-10 13:16:04
    Temat: Re: je*any mbank
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Dec 2014 09:44:58 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Podszedłem raz (ze 2 lata temu) do takiego stoiska CiTi w galerii
    > (handlowej).

    Dziś minęłam w Arkadii (DC) dziuplę Citi z taką dwójką na baczność u
    wejścia, co to wyglądała jakby błagała o to, żeby ktoś do nich podszedł
    :)

    > Wyszło, że wniosek mogę wypełnić od ręki, a PITa potwierdzonego przez US i
    > zaświadczenie z ZUS (a może jeszcze coś) mogę donieść później :).

    E tam. Składasz wniosek (no co Ci szkodzi?), na niezbyt dużą kwotę, a
    potem jak będą dzwonić i się dopytywać, to powiedz że jednak na
    papierkologię nie znalazłeś czasu i mogą Ci dać kartę bez papieru, niech
    sprawdzą sobie w BIK. Może się uda? :)

    X lat temu wypelniałam wniosek on line o kartę Citi. Wniosku trzy
    strony, w połowie mi się znudziło, zamknęłąm wszystko. Nazwisko i
    telefon zdązyłam wpisac - już następnego dnia miałam telefon czy aby na
    pewno NIE chcę tej karty... chciałam, przysłali.

    Wiem, było to X lat temu, przez ten czas weszły rekomendacje różne etc.
    ale i konkurencja. Wydaje mi się że masz szansę :)

    --
    Imka