eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijednogroszówkami w BiedronkęRe: jednogroszówkami w Biedronk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jednogroszówkami w Biedronk
    Date: Sun, 8 Nov 2009 21:27:09 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <hd79li$kle$3@inews.gazeta.pl>
    References: <hd4nlt$sgj$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...onet.pl>
    <T...@n...onet.pl>
    <hd5qpu$c14$6@news.interia.pl> <hd67do$9ft$2@inews.gazeta.pl>
    <tzCJm.91704$X75.64716@newsfe20.ams2>
    NNTP-Posting-Host: bfw134.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1257712114 21166 83.28.60.134 (8 Nov 2009 20:28:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Nov 2009 20:28:34 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:508361
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości
    news:tzCJm.91704$X75.64716@newsfe20.ams2...

    > Ale ona jest przedstawicielem firmy, niech zawoła kierownika i niech ten
    > sie tlumaczy.

    Po co siebie i innych denerwować bez szansy na osiągnięcie jakiegoś
    konsensusu. Kierownik tego sklepu też przeważnie na możliwość honorowania
    kart wpływu nie ma. No i strata czasu dla mnie.

    A tak, to przychodzę do domu i mailem z systemu bankowego wysyłałem
    informację, gdzie, kiedy i ile oraz dołączałem skan paragonu dla
    uprawdopodobnienia. Potem BPH nawet mi "dał" pracownika, do którego to
    słałem bezpośrednio na mail. Od wiosny do końca wakacji 2009 roku bez
    jakiegoś "przypalania się" w sensownej okolicy wytępiłem limity. Bo to
    banki przecież mają umowy ze sklepami, a tam są kary umowne za
    niezrealizowanie bezpodstawne kart. Ja jako osoba fizyczna żadnej umowy ze
    sklepem nie zawierałem, więc nie mam żadnego regresu. Czasem w sklepie
    pomaga proste pytanie, kto ich obsługuje, bo chciałem złożyć reklamację na
    odmowę akceptacji. Ale nie naciskam, jak nie chcą podać i nie widać nalepki
    na urządzeniu, to bank sobie bez tego znajdzie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1