  • Data: 2009-11-12 15:41:52
    Temat: Re: jednogroszówkami w Biedronkę
    Od: Clegan <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lis, 23:03, Michal_Ko <m...@n...org> wrote:

    > Prosiłeś o wskazanie sklepów, które przy płatności kartą kredytową
    > sprzedają taniej niż gotówką- proszę zatem.
    Nieprawda - nie pisałem nic o karcie kredytowej tylko o karcie bez
    określenia jaka - czyli w domyśle wszelaka. Nie zrozumiałeś i się
    teraz rzucasz nie tam gdzie trzeba.

    > Nie, poprosiłeś o wskazanie sklepu, gdzie zakup kartą będzie tańszy niż
    > gotówką- wskazałem.
    To jest program partnerski dotyczący jednego typu karty jednego banku.
    W tych sklepach nie dostanę zniżki z tytułu płatności kartą tylko z
    tytułu uczestnictwa w pp.

    > Teraz Twoja kolej- pokaż sklep, który miał terminal i zrezygnował z
    > niego- oraz skonfrontuj z ilością sklepów, które terminal zainstalowały.
    A po co mam to wskazywać i na co to komu ? Ja nie uważam że gotówka
    jest super hiper a karta beeee. Stwierdziłem fakt, że gotówką często
    jest taniej.

    > W dodatku są takie miejsca, gdzie gotówką NIE DA SIĘ zapłacić- wymagana
    > jest karta.
    Nigdzie nie twierdziłem, że gotówką się da wszędzie zapłacić więc nie
    wiem po co to piszesz. Zresztą kartą też nie wszędzie się da zapłacić.
    Tylko nie wiem o co Ci z tym chodzi.

    > Czemu dowolną? Tego warunku we wcześniejszym poście nie postawiłeś. A
    > stawiasz teraz dlatego, żeby nie wyszło, że się myliłeś i dałeś plamy :)
    Napisałem wyraźnie: karta. To było w kontekście całej dyskusji o tym
    że karta to mniejsze koszty dla sklepu, dlatego pytałem się czemu
    sklepy z elektroniką (nie wszystkie) dają mi rabat przy płatności
    gotówką a nie kartą, tylko z tego powodu że płacę gotówką a nie z
    tytułu uczestnictwa w pp. Na zdrowy rozsądek powinno być odwrotnie -
    płacę gotówką: zero rabatu, płacę kartą (dowolną): rabat. Zwyczajnie
    przyczepiłeś się do słówka bez przeczytania o co chodzi.

    > A w ogóle to każdy płaci jak chce i gdzie chce- bądź zdrów ze swoją
    > gotówką, dużo szczęścia życzę. Ale nie wymyślaj niestworzonych historii
    > oraz bzdur, bo przykro czytać i ręce opadają.
    Dopowiedziałeś sobie coś czego nie napisałem i teraz sam ze sobą
    polemizujesz. Życzę powodzenia :-)