  • Data: 2022-03-03 15:26:09
    Temat: Re: jeśli chcesz pomóc Ukrainie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 3 marca 2022 o 13:21:32 UTC+1 Zbynek Ltd. napisał(a):

    > No nazwa >fundacja "wróć żywy", z Kijowa<
    > może wskazywać na to, że ruskie mają wrócić żywe. A na tym nam nie
    > zależy.
    >
    > "Wróć" sugeruje, że tam przyjechał jako obcy. Mieszkaniec nie musi
    > wracać *Z* Kijowa. Mieszkaniec ma wrócić żywy *DO* Kijowa.

    Cholera wie, za czym ącki agituje.
    Ja jedynie swoją wypowiedź może rozjaśnię - fundacja o nazwie "wróć żywy" ma siedzibę
    w Kijowie - ale nie wiem, co to za fundacja, niby w ukraińskim krs, ale czy i w
    polskim faszystów nie znajdziemy?
    Absolutnie jednak nie nazywa się ta fundacja "wróc żywy z Kijowa" ;>
    Na pierwszy rzut oka chodzi więc o ukraińskich żołnierzy - bo i polscy pracodawcy
    podobno tak swoich pracowników żegnają, a słyszałem, że sporo pojechało.

    Ale co tak naprawdę ma na myśli idiota, który wpisuje jakiś numer konta wzięty z
    telewizora, mimo że w drugim poście wątku ma podany numer konta, o którym jest mowa -
    można się tylko domyślać.
    Że albo idiota albo ruski troll.

    Inna sprawa że zanosi się na to, że w Rosji zdecydowanie zaraz potrzebna będzie
    fundacja "wróć żywy z Kijowa" (ew. z Czernobyla, to zresztą rzut ukraińskim
    beretem)...