  • Data: 2022-03-03 20:39:57
    Temat: Re: jeśli chcesz pomóc Ukrainie
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-03-03 o 14:22, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie doceniłem niechęci Ukraińców do Rosjan, mea culpa.

    4 lata wstecz byłem we Lwowie. Jako że pamiętam ze szkoły jeszcze
    co nieco z j.rosyjskiego, próbowałem się komunikować
    ale szybko zostałem "naprostowany" że lepiej żebym mówił po polsku
    bo oni rozumieją ;)
    Przywiozłem wówczas rolkę papieru toaletowego z Putinem
    na dowód jak jest kochany i cała reszta :)

    Pozdro