  • Data: 2002-06-29 18:35:10
    Temat: Re: jesli nie chcialem znac salda...
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    nie, kurde, jestem pewien

    > Dokladnie tak jest - po wklepaniu PINu nie trzeba go potwierdzac. Jesli
    > potwierdzisz to przeskoczy Ci do wydruku salda - no ale wtedy musialbyc
    > jeszcze raz klepnac 'tak'

    jest tak jak pisze Jarek - w bankomatach bzwbk (w tym wypadku byl to
    siemens-nixdorf, ale to bez znacznia chyba) jest oprogramowanie ze po
    wklepaniu 4 cyfr pinu maszyna sama zatwierdza i sprawdza zgodnosc bez
    "enterowania" osobnym nacisnieciem innego klawisza

    wiec poradzcie prosze - isc w pon rano do oddzialu? czy ma proszenie o nie
    naliczanie 1 zl od niechcianej transakcji?

    na moja niekorzysc przemawia fakt ze bankomat sam w sobie nie byl
    uszkodzony, jeno sie klawisz zacial, byl na "on", zwieral caly czas

    natomiast na moja korzysc przemawia fakt ze mam rora w bezecie juz dlugo,
    jestem powaznym i rozwaznym uzytkowniekiem konta i ATMow, znaja mnie w
    oddziale i wiedza ze wyplacilbym dyche coby poznac saldo za darmo, bez
    kretynskiej oplaty (kretynskiej bo wlasnie w polaczeniu z wyciagnieciem
    forsy jest ona za darmo!)

    odpiszcie prosze co robic