    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jest dycha!
    Date: Tue, 22 Feb 2022 14:10:10 +0100

    W dniu 22 lut 2022 o 13:01, J.F pisze:

    > Ja sie nie przyznaje do takich reprezentantow.

    [kogo to obchodzi?!]

    Jak to? Nie płacisz podatków na utrzymanie [przesadnie
    dostatniego życia wybrańców] narodu i Twojego państwa!?

    > A oni sie nie przyznaja do mnie, i robia co chcą.

    [słusznie! -- kto chce przyznawać się do hołoty?!
    przyznawali się do nas, gdy ONI byli biedni a MY -- bogaci...]

    Jak możesz tak straszliwie szkalować Władze wybrane przez Naród?!
    Bezwstydniku!!!

    > Wiec jestem ciekaw, czy te 10% to PiS bedzie musiał wziąc na klatę,
    > czy następcy.

    [rosną: ZUSowe składki, mandaty, wynagrodzenia minimalne i średnie
    stanowiące podstawę wyliczania różnorakich danin i kar...]

    Wypłaci z najserdeczniejszymi życzeniami -- jak wypłaca inne
    świadczenia, jak kochający rodzice wypłacają swym pociechom,
    by te mogły godnie żyć!

    > Ale co tam - jeden rok weźmie, najwyzej Glapinski dodrukuje ...

    [nie jest problem drukowanie -- lecz skrzętne ukrywanie tego druku...]

    Jak możesz?! Rząd odbiera mafiom, by płacić uczciwym!!!

    [zazwyczaj mataczenie jest przypisywane nieuczciwym... tymczasem rząd
    MMorawieckiego mataczy z podatkami, by?... dopomóc uczciwym i stłamsić
    cwaniaków?... odstępstwo od zasady?... ciekawe, co uczynią nauczyciele,
    gdy za rok będą musieli rozliczyć się z rocznego PIT... na razie ponoć
    składają PIT-2 wszędzie tam, gdzie są zatrudnieni, jakby nie pojmując,
    że 30kpln to roczna kwota wolna od podatku, ale łączna, ze wszystkich
    etatów itp. źródeł a zdrowotna składka już nie pomniejsza PIT... przy
    okazji naród dowiaduje się o ,,skandalicznie niskich wynagrodzeniach''
    ludzi uczących późniejszych expierdów typu Irena Bernacka... gdyby
    mnie uczelnia płaciła dziś tyle, ile w najlepszym okresie, miałbym
    wynagrodzenie, przy którym dzisiejsza pensja prezydenta RP wypadałaby
    blado... było to możliwe, albowiem obecni prezydenci itp. zarabiali na
    bazarach tysiące razy więcej ode mnie... później przenieśli się z tych
    bazarów na uczelnie, aby uczyć ,,nowej optyki'' i wprowadzać ,,nowy
    ład''... nie popierałem PiS, ale nie popierałem też PO-PSL; gdyby
    mógł -- popierałbym uczciwych, niestety tacy mogliby co najwyżej
    liczyć na śladowe ;) poparcie w tym kraju... BTW -- nie popierałem
    także ani MMkolonki, ani WCejrowskiego... ich idee wyglądają słodko,
    ale programy MMoraweckiego też wyglądają przyjaźnie... ;) wojny, co
    do zasady, wygrywają silni -- obecnie FR, niebawem Chiny mogą zagrozić
    stabilności świata, wg mnie niezbyt uczciwego świata... ponad sto lat
    różni ludzie zamieszkujący na setkach tysięcy kwadratowych kilometrów
    marzyli o wolnej Rzeczpospolitej; gdy taka powstała, może nawet zanim
    powstała -- owi marzyciele rozczarowali się... niebawem wymarzona oaza
    dobrobytu i uczciwości runęła, gnieciona z dwóch stron jednocześnie...
    zabrakło czynnych obrońców takiej ,,oazy''... tym razem także może
    zabraknąć... emeryci są silni w urnach, ale niebyt silni na innych
    placach zabaw dzisiejszej piaskownicy...]

    --