eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...Re: jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...
  • Data: 2011-08-14 11:55:54
    Temat: Re: jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    " JaMyszka" j27v3i$f2u$...@i...gazeta.pl

    > O kurdesz! To mi się wzięło z innej bajki:( Sorry:)
    > Masz rację - w DB liczy się miesiąc.

    Czyli desynchronizacja nie straszna? Miesiąc trwa od 01 do ostatniego? :)

    > Nie. Miesiąc to miesiąc.
    > Ale na oszczędnościowym jeszcze jest jeden haczyk - przelewy terminowe (nawet
    > te wykonane w systemie db easyNET) są obciążone kwotą 10 PLN. Każdy! Czujesz?
    > Konta oszczędnościowego nie można sobie planować! A jednocześnie nie należy
    > zapominać o tym, że w ciągu miesiąca bezpłatny jest tylko jeden przelew
    > wewnętrzny na konto osobiste.

    Nie jest to wysoka cena jak za zestaw mówiący głośno,
    oby nie okazało się, że jednak wcale głośno nie mówi... ;)

    > A tego nie wiem - wiem, że 24h otwiera się w Oddziale (z informacji na
    > Grupie). A ja go nie mam.
    > Ale na podstawie tabeli opłat http://www.deutsche-bank-
    > pbc.pl/content/pdf/tabela_prowizji_i_oplat_osoby_fiz
    yczne_db_konto_oszczednosc
    > iowe.pdf wyczytałam, że wszystkie przelewy z tego konta są obciążone prowizją
    > 8 PLN, ale pierwszy w miesiącu na konto w db jest bezpłatny.

    A czy takie lanie z oszczędnego na rozrzutne wymaga aborcji?...
    Znaczy... Skrobanki z wiadomej TANkarty?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'