eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...Re: jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...
  • Data: 2011-08-15 09:07:07
    Temat: Re: jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...
    Od: "mx" <@m...@o...pl@> szukaj wiadomości tego autora

    A trochę dalej:
    "4.2. Realizacja polecenia przelewu w PLN do banku krajowego za
    pośrednictwem db easyNET - 10 zł****
    UWAGA:
    **** pierwszy przelew w miesiącu do banku krajowego złożony za pośrednictwem
    db easyNET jest realizowany bez opłat, każdy następny, zgodnie z powyższą
    opłatą"

    Nie praktykowałem, ale wierzę że to oznacza DWA bezpłatne przelewy z
    oszczędnościowego na miesiąc. Jeden do db drugi na zewnątrz.
    Z oszcz. 24H już pierwszy na zewnątrz jest za 8 zł, czyli łącznie tylko
    JEDEN do db bezpłatny na miesiąc.
    Mam rację?