eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...Re: jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...
  • Data: 2011-08-14 22:38:47
    Temat: Re: jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    " JaMyszka" j29fl6$hoo$...@i...gazeta.pl

    > No, niestety:( Wszystkie przelewy wymagają drapania;p
    > Hehehee... Śmieję się, bo ta karta chyba jest do końca życia;)

    Z FMbanku nie wykorzystałem... :)

    > Bo kody się powtarzają.

    Czyli już drapałaś? :)

    > Aaaa... To skorzystam z okazji i sobie ponarzekam;p
    > Bom zawiedziona wielce oprogramowaniem do obsługi konta.
    > Myślałam, że jak bank niemiecki, to będzie "światowo",
    > a tu d... kwas.

    Ja od wielu lat wiem o tym, że to dupa kwas...
    Wszedłem przed laty do tego banku i zapytałem o możliwość otworzenia konta.
    Sympatyczna dziewczyna wyjawiła mi, że i owszem, ale że to nie jest konto dla mnie.
    Na moje pytanie: ,,dlaczego?'' odparła, że to konto dla chorych umysłowo, bo trzeba
    za to konto płacić. :) Dodała jeszcze, że choć są dojczebankiem, nie mają żadnego
    powiązania z ,,centralą'' i oczywiście mają polskie gwarancje...

    Przed laty, gdy startowali w Białymstoku, mieli konta płatne -- teraz
    też, :) ale teraz to oni nam płacą, :) a my im odpowiadamy coś na kształt:
    ,,klient -- nasz pan, więc jeśli klient ;) sobie życzy, abyśmy tą kartą
    pobierali w bankomatach -- pobieramy...''.

    KB chce, abyśmy testowali, gdzie ile można najmniej zapłacić debetówką --
    testujemy...
    Meritum narzuca nam tankowanie za minimum 200 złotych miesięcznie w czasie, gdy
    paliwo szczytuje (jak nie przymierzając kobieta w czasie kopulacji) więc tankujemy...
    BTW -- cwanie policzyli. Jeśli ktoś zatankuje za mniej niż 200, zapłaci 2 złote za
    kartę. Niby przy kupnie za 100 wychodzimy na zero, ale nie w wypadku symbiozy ;)
    Meritum z Mille... Za stówkę płaconą debetówką z Mille -- mielibyśmy 3 złote
    keszbeku...

    Oby tylko ten zestaw z DB mówił wyraźnie -- a nie tylko głośno...
    Tyle zabiegów -- a kupujemy kota w worku...
    Jedni zestawy, inni ipody, a są i chętni na skutery czy nawet na plecaki...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'