  • Data: 2004-04-19 20:47:15
    Temat: Re: jeszcze jedno....
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy mógłbyś podać, proszę, jakiś przepis, podstawę prawną, która mówi o tym
    > co napisałeś - że kwotę wolną mnożymy razy ilość posiadaczy konta?

    podam Ci link do artykulu Tomasza Spyry "Egzekucja ze wspólnego rachunku
    bankowego" w czasopismie "Prawo Bankowe"
    http://www.prawo.lex.pl/czasopisma/pb/egzekuc.html

    a Ty zrob cos dla mnie, ok? pisze pewna prace na temat, ktory zahacza
    takze o problem jaki przedstawiasz. moglbys mi poslac na priva opis
    historii Twojego znajomego. oczywiscie bez nazwisk :)

    pozdr.
    marcin

    ps. zauwazylem, ze zaczynasz crossowac watki, moze sie zdarzyc, ze ktos
    zwroci Ci na to uwage :)