  • Data: 2004-04-19 20:59:25
    Temat: Re: jeszcze jedno....
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > podam Ci link do artykulu Tomasza Spyry "Egzekucja ze wspólnego rachunku
    > bankowego" w czasopismie "Prawo Bankowe"
    > http://www.prawo.lex.pl/czasopisma/pb/egzekuc.html

    Nie wiem czy uwierzysz, ale ten artykuł znajomy dostał właśnie przed skargą do
    arbitra i wysłał go jako dowód w załączeniu do skargi! Wiesz co bank (BPH PBK)
    odpowiedział na ten argument arbitrowi? Że JEST TO WŁASNY POGLĄD AUTORA
    ARTYKUŁU!! :-o SZOK!
    I jeszcze kilka innych "głupszych" argumentów przytoczył - wszystko w rękach
    arbitra: zobaczymy na ile on naprawdę jest obiektywny!!

    P.S. Jednym z tych "głupich" argumentów przytoczonych przez bank był pogląd -
    przedstawię go w formie przenośni-przykładu, bo inaczej dużo by pisać:
    biorę pożyczkę 1.01.1990 r. na 20 lat. Spłacam regularnie przez 10 lat. Potem
    przestaję. Bank nie przystępuje do egzekucji, bo... minęło już 10 lat i sprawa
    jest przedawniona! Toż to bzdura totalna!!
    Sprawa może być przedawniona 10 lat od momentu WSZCZĘCIA egzekucji/postępowania
    (pomińmy szczegóły), a nie od momentu podpisania UMOWY o pożyczkę!
    A takie argumenty wystawia RADCA PRAWNY centrali BPH PKB w Krakowie!! Pani
    Kasiu!! Do pracy szczebel niżej zapraszamy! Kasia - tak ma na imię ten radca
    prawny!