    From: <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: juz tego nie rozumiem (VC MULTIBANK)
    Date: 17 Jun 2002 20:32:20 +0200

    "Jakub Żak" <c...@p...onet.pl> napisał(a):

    > ja bylem u nich (Wrocław) w piatek i pani sprawdzajac zauwazyla ze mam 3
    > wpalty po 400 pln - co daje 1200 :) jednak warunek to jednorazowa wplata pow
    > 1000pln :( (????)a wiec maja np 10 wplat po 500 pln tez sie nie dostanie VC

    fragment e-maila z 29.01.2002 z k...@m...pl

    "W odpowiedzi na pytanie o warunki wydania karty Visa Classic, pragnę
    poinformować, że podstawowym warunkiem jest posiadanie rachunku MultiKonto od
    co najmniej 3 miesięcy oraz średnie miesięczne wpłaty na rachunek nie niższe
    niż 1000 PLN."

    z praktyki: suma wpływów w miesiącu ma wyniść 1000, wielkość pojedyńczych wpłat
    jest bez znaczenia (to jest stan na kwiecień 2002, mogło się coś zmienić)

    > czy ktos wie jak to jest z tymi 3 miechami chodzi o ok 90 dni czy np.
    > kwiecien, maj czerwiec ???

    z praktyki: np. od 11 lutego do 11 maja

    Zamawiaj kartę przez telefon, w oddziale wrocławskim słaby standard obsługi
    jest.

    Do mnie karta nie doszła za pierwszym razem, dlatego warto przy zamawianiu
    zaznaczyć, że do odbioru w oddziale.

    pozdrawiam
    wind