  • Data: 2006-01-05 13:36:27
    Temat: Re: karta VISA prowadzona w EURO?
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    melgor wrote:

    > Powód jest prozaiczny... płacę często on-line, a w niektórych
    > miejscach na których mi zależy nie przyjmują MASTERCARD tylko
    > VISA...

    To masz pecha, bo z tego co wiem, jedyna wypukła karta do rachunku w
    euro to właśnie MC w WBK, płaskie maestro można dostać w ING i Citi.
    I tyle.

    Też uważam, że jak na kraj w UE z perspektywą wprowadzenia EURO do
    żenada dla banków.

    Bankowcy ! Do dzieła ! Rosnący segment rynku stoi otworem !

    pozdrawiam,

    MichalL