  • Data: 2007-12-17 20:04:30
    Temat: Re: karta do internetu
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Gru, 20:56, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Bo jest darmowa przez pierwszy rok.

    > Mozna zrezygnowac jesli nie wykrecilo sie limitu i wziasc karte np. w
    > Multibanku, gdzie mozna ustawic wszystko tak samo jak pisalem wczesniej.
    > Po roku znowu do mBanku itp. itd.

    Czy w Multibanku mozna miec podglad do ustawiania parametrow KK bez
    posiadania u nich konta (platnego i to dosyc slono wg mnie)?

    niby mozna robic takie skakanki pomiedzy bankami, ale chyba kiedys (w
    dobie komputeryzacji) odmowia wydania, poniewaz juz sie skorzystalo z
    oferty promocyjnej? W takim BPH to by nie przeszlo - KK w promocji,
    potem przerwa i znowu.

    Naturalnie TOiP posiadanej "ulubionej KK" tez sie moze zmienic, tak
    wiec powyzsze skakanie tez moze miec sens, nawet jesli w sumie mialoby
    dac dwa lata parametryzowanej KK bez oplat.(Z tym, ze ponawiam pytanie
    o KK w multi bez posiadania konta)