  • Data: 2007-07-23 11:49:44
    Temat: Re: karta kred. z Millennium - czeka się 2 dni robocze :-)
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wczoraj byłem w oddziale, około 10:00 złożyłem trzy wyciągi i wniosek
    > (przenoszę do Mille, z Visy na Master). Miałem jeden dzień spóźnienia z jednej
    > ze spłat, kręcili nosem, a najzwyczajniej na świecie ja pokręciłem terminy
    > spłaty. O 14:00 telefon, że jest pozytywna decyzja, dziś byłem podpisać
    > wszystkie papiery, pn-wt ponoć odbiór karty.

    Odpowiadam sam sobie, ale co tam, znam gorsze przypadki ;)
    Rano miałem telefon z Mille, że mogę iść po kartę, już jest.
    Pójdę jutro, dziś się nie wyrobię.
    Reasumując: w środę popołudniu złożyłem podpisy na umowie, poniedziałek rano
    karta jest, czyli w sumie 2 dni robocze.
    Chyba nieźle, nie mam powodów do narzekań na Millenium.

    --
    igoR