  • Data: 2007-07-20 08:47:40
    Temat: Re: karta kred. z Millennium - ile się czeka?
    Od: Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podobna sytuacja u mnie jest. Wszystko zalatwilem w ubieglym tygodniu.
    > Jutro mam sie zglosic po odbior karty (sam zdecydowalem ze przyjde
    > osobiscie, nie chcialem by wysylano mi ja poczta).

    No i coz.. Karta miala byc do odbioru wczoraj - na 100% jak zapewnial
    mnie pracownik banku. W oddziale bylem dzis i okazalo sie... Tak tak,
    macie racje - karty nie ma ;)) Po 10 minutach oczekiwania dowiedzialem
    sie od milej pani ze karta najprawdopodobniej gdzies utknela i jak tylko
    ona ja dostanie to do mnie zadzwoni... tak kolo wtorku...

    Cale szczescie ze mam jeszcze druga...

    --
    michal