  • Data: 2007-07-20 06:49:43
    Temat: Re: karta kred. z Millennium - ile się czeka?
    Od: " atott" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    === igoR === <i...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ja też poczcie nie ufam :)
    > Reasumując: podejrzewam, że dużo zależy od kompetencji osoby obsługującej.
    Jak
> [...]
    byłem
    > dobrze przygotowany, miałem wszystkie papiery jakie mogłem mieć, i jak
    > złożyłem wniosek, za 9 dni kalendarzowych miałem telefon z zaproszeniem do
    > podpisania umowy. Dziwie się, że w niektórych bankach trwa to 30-60 dni. A
    > może nie dziwię, znajoma pracuje w nieruchomościach i wiem, że ludzie często
    > sami opóźniają, nie dostarczą jednego papierka, a to wystarczy, aby
    zablokować
    > wysyłkę do centrali banku, gdzie najczęściej są podejmowane takie decyzje.

    a ja wogole sie nie doczekalem. bralismy z zona kredyt hipoteczny i jedna
    karta byla obowiazkowa a na dodatkowa poszedl wniosek. potem okazalo sie, ze
    ta druga karta wcale za darmo nie jest wiec dalem sobie spokoj - nawet nikt
    nie pytal czy ja chce czy nie.
    troche OT pytanko dot podstawowej karty kred. visa - nie jestem do konca
    pewny czy to kredytowa czy debetowa bo zamowienie np tu www.themusic.com na
    zapis koncertu Genesis z Chorzowa ciagle figuruje jako pending... ktos maial
    jakies doswiadczenia z tym biznesem? :)