  • Data: 2009-09-28 13:32:05
    Temat: Re: karta kredytowa Allegro
    Od: "Curious" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja wysłałem bezpośrednio na adres ich BOK (bo formularz ze strony nie
    > działał). Dostałem odpowiedź, że:
    >
    > "W trosce o wzorowe przeprowadzenie procesu migracyjnego w początkowej
    > fazie działania programu PAYBACK okres ten może się wydłużyć. Proszę
    > o cierpliwość w niedługim czasie punkty zostaną przelane na konto
    > PAYBACK."
    >
    > Jeśli jeszcze trochę poczekamy, to będzie wzorowo :-P.

    No proszę, właśnie otrzymałem odpowiedź:

    "Pana konto jest kontem wirtualnym i nie otrzyma Pan kart. W celu fizycznego
    korzystania z kart PAYBACK konieczna jest rejestracja. Należy odebrać Pakiet
    Startowy od jednego z naszych Partnerów oraz odesłać formularz na wskazany
    adres, pozostawić go w punkcie sprzedaży lub zarejestrować istniejące karty
    na stronie internetowej www.payback.pl.,a następnie konta połączyć w jedno
    ."