    From: ".:jazoo:." <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta kredytowa Aura
    Date: Tue, 30 Jul 2002 20:21:39 +0200

    > Czy ktoś słyszał o karcie (albe może używa) kredytowej Aura wydawanej BIG
    Bank Gdański i firmę Cetelem,
    > która zajmuje się sprzedażą ratalną. Jak to działa, ile kosztuje, itp.

    Karta wydawana jest przez Cetelem, a nie BIG (oni jedynie pożyczają firmie
    Cetelem kasy na kredyty ;-)
    Co do samej karty, to jest to cholernie drogi kredyt... choć sprzedawcy w
    sklepie twierdzą inaczej!
    Dodatkowo sama karta też coś kosztuje. (ale wiem to tylko z opowiadań
    "szczęściarza" któremu tą kartę wciśnięto
    w RTV-Euro-AGD... czy jakoś tak ;-)))
    Reasumując, lepiej wziąść tradycyjny kredyt lub korzystać z kart
    kredytowych.

    pzdr
    .:jazzoo:.