  • Data: 2004-12-14 21:20:59
    Temat: Re: karta kredytowa w BPH
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sez@mie?".
    > Humor na cały dzień gwarantowany ;-)

    No rzeczywiście, ja się już przyzwyczaiłem że na następny dzień po spłacie
    z kartą wszystko jest ok - można w necie znów zrobić przelew.
    Ale to mnie bardzo nie drażni. Wkurzyłem sie jak w sezamie nie mogę zrobić
    przelewu z karty na ror na 2000zł. Mogę zrobić na 1500 a następnie 500.
    Na pytanie zadane w Sezamie odpowiedzieli że mam sobie zadzwonić.
    Ależ ja wyrozumiały jestem.