    From: "Bartnick" <a...@P...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa
    Date: Fri, 5 Jun 2009 22:55:13 +0200

    Cześć,

    > Na tej co obecnie mam zaczela odchodzic jedna warstwa, co prowadzic bedzie
    > do niemoznosci uzycia
    > jej w terminalu. Przejdzie to gdy zglosze jako reklamacje ?
    >
    > Ktos juz to przerabial?

    Mi też się rybka bardzo zniszczyła po nieco ponad roku użytkowania. Po
    zgłoszeniu chcieli mi ją wymienić, ale za 15 zł zgodnie z TOiP. Zagroziłem,
    że zrezygnuję, ale nie pomogło.
    Więc zrezygnowałem i od ręki dostałem kartę Citi Silver BP. Za podobne
    użytkowanie jak rybki (zero bonusów na rybce) uzbierałem sporo punktów BP.
    Starczyło na parę fajnych prezentów z katalogu, a jeszcze można z karty
    opłacać rachunki za mieszkanie itp.
    Moim zdaniem po prostu nie warto trzymać rybki.
    Ale jak się upierasz to ponoć zgłoszenie reklamacji pomaga, powołując się na
    wady fizyczne karty.
    Poszukaj na forum mbanku. Był tam jakiś czas temu taki wątek i paru osobom
    się o ile pamiętam udało.
    Dosyć szczegółowo ludzie opisywali co trzeba zrobić.
    Pozdrawiam
    Bartnick