  • Data: 2014-04-19 20:51:07
    Temat: Re: karta na o?wiadczenie lub przeniesienie
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-04-19 18:02, *S* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Dla Ciebie - na pewno. Dla osób, które mają lokaty, fundusze, dewizy
    > itd. codzienne logowanie to standard. Szczególnie w dobie promocji np.
    > na lokaty czy dość dużych wahnięć kursowych.

    Chyba coś Ci się przyśniło, niektórzy mają jakież życie.
    Mam lokaty, skupuję dolary na wypad do us, 5 kont, 2 kredytówki i 4
    debetówki (zdecydowanie nie rekord) - loguję się raz na dwa tygodnie
    średnio. Jedyne konto gdzie nie mam karty to Meritum z lokatą.
    Twoje loginy z kolei są łatwym łupem przy takiej częstotliwości.

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Właśnie sobie przypomniałem, że lokata w Meritum się skończyła - trzeba
    się będzie zalogować...
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l