  • Data: 2004-03-24 15:10:05
    Temat: Re: karta platnicza/debetowa/kredytowa ???
    Od: "PMZ" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > trudnosci w niemczech z karta VE wydana przez BZWBK, bo zwykle
    bankomat/POS
    > jej nie potrafily obsluzyc), mam konto w mBanku, ale tam albo VE (pewnie
    ten
    > sam problem co ze wszystkimi innymi VE)

    Niekoniecznie. Myślę, że to zależy od banku-wystawcy karty. W ostatnich 3
    latach używałem VE mBanku w Szwecji, Danii, Niemczech, Austrii, Czechach,
    Słowacji i Włoszech i wszystko grało, zarówno w bankomatach jak i POSach.

    Miałem za to problem z wypukłą charge-kartą EC/MC Pekao S.A, zarówno w
    Niemczech jak i Austrii. Po dwóch wpadkach (w motelu i na stacji benzynowej)
    przestałem próbować ;-)

    Pozdr,
    PMZ