    From: "Stabilo Point88" <n...@n...oh>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta platnicza/debetowa/kredytowa ???
    Date: Thu, 25 Mar 2004 10:37:44 +0100

    "Tomasz Jaszowski" <T...@s...wroc.pl!!!> wrote in message
    news:c3s4se$3t$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Mam takie pytanko... jaka karte najlepiej wziac :) a powaznie, to czesto
    > wyjezdzam ostatnio za granice (glownie niemcy i czechy) i potrzebuje karty
    > ktora moglbym w miare tanio wybierac pieniadze z bankomatu i placic w
    > sklepach/restauracjach/etc...
    >
    > do tej pory mialem platnicza Maestro z PekaoSA, ale poniewaz likwiduje
    konto
    > (efekt likwidacji CBE :/ ), to zastanawiam sie nad alternatywa. Aktualnie
    > mam konto w Inteligo, ale tam jest dostepna tylko VE (kolega mial sporo
> [...]
    Proponuje karta kred. MasterCard z BPH, uzywam tej karty w Polsce, Niemcy,
    uzywalem we Wloszech, Austrii, wszedzie bezproblemowo. Do zalozenia karty
    nie potrzeba bylo zakladac konta. :) Aha, karta moze byc ze zdjeciem.
    (Uwazam, ze znacznie podnosi wiarygodnosc!)

    Coz, zawsze pozostaje do analizy tabela oplat i prowizji. Sam powinies
    zdecydowac jak chcesz taka karte uzywac i dopasowac sobie bank ktory
    najbardziej odpowiada. :) zarowno uslugowo jak i kosztowo.