  • Data: 2005-07-27 21:35:39
    Temat: Re: karta płatnicza działająca na Kubie?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "m23m" <m...@o...pl> wrote in message
    news:5f1c.000006e6.42e7d830@newsgate.onet.pl...

    > Być może.
    > Jednak tak czy inaczej na Kubie nie przyjmują kart "amerykańskich".
    Rozumieją
    > przez to wszystko, co się może z USA kojarzyć, a szczególnie amerykańskich
    > wystawców kart i wszelkie karty American Express (czeki podróżne AmEx
    też).
    > Sprawdzałem. :-)

    AFAIK zadne pieniadze, ktore mialyby zostac przeslane przez terytorium USA
    lub instytucje amerykanska nie trafia na Kube i zostana "aresztowane". IMHO
    zadna VISA nie powinna dzialac na Kubie i potwierdzaja to informacje zawarte
    na stronie naszego MSZ. Nie bylem na Kubie, wiec nie wiem jak jest w
    praktyce...

    PRZYDATNE INFORMACJE:

    a.. Banki, urzędy, instytucje użyteczności publicznej i punkty
    handlowo-usługowe nie honorują kart kredytowych VISA, CA-BAL, MasterCard,
    VISA Electron ani czeków, w tym czeków podróżnych, wydanych przez banki
    amerykańskie lub inne banki z udziałem kapitału amerykańskiego. Zaleca się
    zatem przed wyjazdem z Polski konsultację we własnym banku, czy posiadane
    karty kredytowe będą działały na Kubie.

    http://www.msz.gov.pl/start.php?page=1112101000&acti
    on=result

    Maciej