  • Data: 2005-07-28 14:43:36
    Temat: Re: karta płatnicza działająca na Kubie?
    Od: " - Robert -" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    marg <t...@a...nie.istnieje> napisał(a):

    > Witam,
    > CZy karta płatnicza VISA tudzież inna z banku PKO SA bedzie mi dziłała
    > na Kubie? Bo na infolini jakoś nie mogli mi udzielić odpowiedzi :(

    Nie działało mi Citi (zgodnie z przewidywaniami). Działała VISA NatWest,
    MultiBanku oraz Aquarius Debetowy Multi.
    W ATM działał Multi Aquarius i Inteligo.
    Tak czy inaczej bardziej opłaca się wziąść dolary. Zwłaszcza dużo banknotów
    jednodolarowych na tipy.

    Wypłata z bankomatu była normalnie obciążona (10 PLN w Multi). Kurs był OK,
    ale przeliczane przez Euro. Korzystniejsze było Inteligo.
    Z bankomatu dostaniesz Convertible Peso (1 Conv Peso = 1 USD) ale to musisz
    wymienić na dolce przed wyjazdem, bo w Europie to nic nie warty papier.

    Robert