  • Data: 2002-04-20 10:30:42
    Temat: Re: karta przedplacona INGBŚ
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rafał" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a9r0u0$b0j$1@news.tpi.pl...

    > wakacje a wg mnie karta ta bedzie oferowana osoba z przedzialu 13-18 bez
    > koniecznosci otwierania takim osobnikom konta czyli doskonale przekazanie
    > gotowki np. na kolonie czy oboz.

    A jak sobie wyobrazasz zasilanie karty bez rachunku? Kazda z tych kart jest
    przypisana do oddzielnego konta.

    > I jeszcze interesuje mnie co w przypadku kradziezy lub zgubienia. Karta
    > jest na okaziciela ( tak mi sie wydaje ), z tylu podpis posiadacza, ale
    > transakcje w np. sklepach gdzie autoryzacja odbywa sie jeszcze podpisem

    Poniewaz jest to karta debetowa, zapis o ilosci srodkow znajduje sie z
    banku, wiec zastrzeganie odbywa sie jak w przypadku kazdej karty platniczej.
    IMHO otwarcie zwyklego, bezplatnego rachunku z bezplatna karta do niego jest
    korzystniejsze. Dlatego bo ma wieksza funkcjonalnosc [lokaty, przelewy,
    karta miedzynarodowa], a czesto bank nie przerzuca calej odpowiedzialnosci
    za transakcje kartowe na klienta.
    Karta BSK jest w obecnej formie mniej niz przecietna.

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl