  • Data: 2020-10-09 13:43:56
    Temat: Re: karta wielowalutowa
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 8 października 2020 21:29:45 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:
> [...]
    licytować, ile dany bank/fintech pozwala obsługiwać walut bezpośrednio, a ile
    pośrednio - i właśnie ile bierze za obsługę "pośrednią" i czy można tego uniknąć.

    > już mi odpisali, ale musiałem dodatkowe pytanie zadać

    Ale co odpisali - oraz na jakie dodatkowe pytanie?
    Wiesz coś na temat ew. przeliczania na inne waluty - czy będzie, w jakiej cenie - czy
    też od razu odrzucenie przy braku odpowiedniej sumy w walucie transakcji?