  • Data: 2007-06-28 16:39:22
    Temat: Re: karta za podpis-kruczki
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:f60l6p$amo$1@inews.gazeta.pl, *Goodmen* wrote:
    > Otrzymałem ofertę KZP od mbanku i zastanawiam się co z nią jest nie
    > tak. W ofercie promocyjnej(dla specjanych klientów) pisze ze otrzymam
    > kartę
    > kredytową z limitem xxxzł , za darmo! Do tego jeżeli spałcę
    > zadłużenie w ciągu 54 dni to nie płacę odsetek i kredyt mam w sumie
    > za darmo. Nigdy nie potrzebowałem kredytu , no ale jezeli ma on być za
    > darmo to
    > lepiej może pieniądze trzymać na koncie i żyć za darmowy kredyt.
    >
    > Tylo jedna rzecz mnie niepokoi mianowicie dziadek i ojciec od
> [...]

    Jak uzywasz zgodnie z tym co pisza to zdecydowanie JEST za darmo.
    Natomiast bank liczy ze sie spoznisz ze splata, zapomnisz, wydasz wiecej niz
    bedziesz mogl splacic i dostanie swoja dole z procentow.
    Ale jak bedziesz postepowal madrze to zdecydowanie jest to fajna i wygodna
    forma.
    Od zabezpieczenia sie od dania sie zrobic jest ograniczenie sobie limitu,
    ustawienie automatycznej splaty i oczywiscie myslenie ile sie wydaje.
    powodzenia!

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."