    From: Paweł <r...@1...0.0.1>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kartowi zlodzieje
    Date: Mon, 31 Aug 2009 21:50:38 +0200

    Valdi.Pavlack wrote:

    > "Robert Kois" news:xzh0xxzfvypf.dlg@kojer.kojer

    > CHIP ona będzie miała ale i pasek... więc to będzie taka "prawie" karta
    > chipowa :)

    i dlatego uwazam, ze karta kredytowa z paskiem bez chipa i autoryzacja
    na podpis jest jak na razie najbezpieczniejsza dla klienta.
    kazda podejzana transakcje mozna reklamowac i zadac analizy grafologicznej.

    w przypadku chipa, wystarczy, ze ktos podejzy pin na pinpadzie bez oslonki,
    skradnie karte i konto wyczyszczone, a bank kryty, wszak transakcja
    z niekopiowalnego chipa byla potwierdzona pinem.

    jesli juz mamy uzywac kart z chipem, to niech beda autoryzowane
    podpisem biometrycznym, a nie takim prymitywizem jak 4 cyfrowy pin.