  • Data: 2006-03-19 16:20:55
    Temat: Re: karty kredytowe - parę pytań
    Od: "Yaga" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dawid Kulbicki" <daveWYWALto@I_to_TEZ.kulbi.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:dvjvjo$jn5$1@inews.gazeta.pl...

    > Myślę, że masz szanse na bezpłatne wydanie, a jak obroty będą
    > odpowiednie to i na anulowanie opłaty w kolejnych latach.

    Może faktycznie pójdę do doradcy i się dowiem dokładnie. Może inaczej
    traktują swoich klientów (bo tak jak pisałam, normalne konto mam w Citi).
    Nie sądzę, żebym na kredytówce miała spore obroty - tak jak pisałam, chcę ją
    wykorzystać do płatności w sklepach internetowych (ale nie robię aż tak
    często zakupów ;) ) i za granicą.

    Pozdrawiam, Yaga

    --
    "Tanz - mein Leben - tanz