    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karty przedpłacone ING
    Date: Sun, 15 Dec 2002 20:19:21 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@c25-108.icpnet.pl

    On Sun, 15 Dec 2002 19:42:07 +0100, "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    wrote:

    >Jednak jak już zdecydowanie określiłem swoje życzenie, przystąpiła do
    >zamawiania. W systemie otwarła nowy rachunek dla tej karty - drugi - bo
    >poporzedni jest do poprzedniej karty. Potem zaczęły się schodki - nikt
    >łącznie z naczelikiem nie miał pojęcia jak to wypełnić w systemie, jaki
    >wybrać kod produktu. Jako, że musiałem już iść, umówiłem się na następny
    >dzień.

    Cos ich ten system jest malo userfriedly. Jak ja zamawialem kolejna
    karte PP to pani tez miala spory klopot. Na szczescie obok byl
    zorientowany facet (nie jestem szowinista, tak po prostu akurat bylo
    :-)).
    Ale jak widzialem ile operacji ( i to jak za dawnych czasow, przez
    wybieranie odpowienich funkcji na klawiaturze) musial zrobic to sam
    sie zdziwilem i poczolem ulge, z tam gdzie pracuje sa okienka :D.

    >Następnie lekko się zdziwiłem, kiedy pani ta podsuwa mi umowę rachunku ROR w
    >ING BSK, twierdząc, że konsultowali się w tej sprawie i tak to ma być na
    >pewno i umowa jest konieczna.

    Tez sie mocno zdziwilem przy mojej drugiej personalizowanej karcie pp.
    Przy pierwszej odbieranej z tydzien wczesniej we wspomnianym wyzej
    oddziale umowy nie bylo. A przy drugiej juz w innym oddziale byla.

    No ale w sumie skoro jest tachunek i karta imienna to jakas umowa
    konta byc powinna.
    Spytalbym raczej, jak to jest przy kartach na okaziciela, ze jest
    konto a nie ma zadnej umowy.

    > Zdziwiło mnie na umowie, że były pozaznaczane
    >wyciągi po każdej operacji i różne inne pierdółki, które pani wykreśliła na
    >moje zdziwienie, po co jest to zaznaczone. Dopisała też na umowie "karta
    >podróżnika".

    U mnie dokladnie tak samo :)

    >Do podpisu dostałem też dyspozycję w jaki sposób bank ma mi
    >dostarczać zmiany TOiP i regulaminu. Wybrałem [a raczej było zakreślone]
    >list zwykły na adres korespondencyjny. Po drugiej stronie były zgody na
    >przetwarzanie danych dla celów marketinowych.

    Te karteczki to dostawalem przy wszystkich kartach pp z wyjatkiem
    pierwszej (a mam ich juz szesc :))

    >Po podpisaniu dokumentów poprosiłem o ich skserowanie. Okazało się to
    >niewykonalne - po prostu nie mogą mi dać umowy, którą sam podpisałem, ani
    >tego oświadczenia. Dostałem jedynie malutki świstek - potwierdzenie zawarcia
    >umowy... Ale samej umowy już nie dostanę - nie wspominając o potwierdzonej
    >kopii...

    Tez tak mnie chcieli zostawic ale na prosbe przy duzym zdziwieniu
    skserowali umowe.
    Wogole ING BSK ma ta nieprzyjemna ceche, ze nie daja umowy RORu tylko
    potwierdznie otwarcia rachunku.

    >Następnie idę do kasy wpłacić gotówkę. Okazało się, że numer rachunku, na
    >który nalezy wpłacić 15 PLN tytułem opłaty - jest niewłaściwy. Kasjerka po
    >prostu długopisem wpisała inny numer... Ciekawe... Bez podpisu, stempla...
    >
    >I na tym sprawa się skończyła. Mam czekać na PIN, który przyjdzie pocztą, a
    >następnie zgłosić się po odbiór karty...
    >
    >Piszę, bo chcę się spytać - czy naprawdę ta umowa była konieczna? Nie
    >dostałem żadnego regulaminu użytkowania tych kart

    A patrzyles na druga strone kartki, do ktorej karta byla przyklejona
    :) ? Ja tam zwykle mialem regulamin.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730