  • Data: 2006-12-11 16:29:42
    Temat: Re: karty z chipem
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ma być jego, a nie być podobny i to bank będzie musiał dowieść, że jest
    > jego skoro on twierdzi, że nie jest.
    >
    > I dlatego bank ma problem.

    Ciekawe co powiesz jak bank uzna, że podpis jest Twój i obciąży rachunek. A
    weźmy jeszcze sytuację, że ktoś Ci po prostu skradnie kartę. Dla kart
    PINowych zwykły kieszonkowiec nie użyje karty. Dla kart z podpisem użycie
    karty jest proste (wielu sprzedawców nie sprawdza podpisu). Co wtedy bankowi
    powiesz? Jak udowodnisz jaki był podpis na karcie, którą Ci skradziono?

    > tylko, że tutaj jest dokładnie odwrotnie.
    > Bank ma ewidentny dowód, że pin jest taki sam, a nie "podobny" i teraz
    > klient ma problem, a nie bank.
    > Przy podpisie to bank się musi kopać z koniem, przy pin klient.

    Wierz mi, że sytuacja klienta jest b. podobna. Tylko ewentualne argumenty
    się różnią. Jak bank będzie chciał to i tak obciąży Twój rachunek.