  • Data: 2009-03-12 22:37:26
    Temat: Re: kiedy to sie kurwa skonczy ?????
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie mam L :(

    E tam spoko.......
    jak chcesz moge Ci troche dac.......
    napakowałem sie LLLLLLLLLLLLL jak gg trzaskały
    stopy ale jeszcze miał nadzieje ze bedzie nizej.........
    z rynek nie ma co dyskutowac ale trzeba umiec szybko reagowac
    i razem isc z tłumem.....
    ale ja niedługo oddam troche towaru........
    Daj znac kiedy bedziesz cos brał :)

    pzdr
    Dars