  • Data: 2006-12-20 10:53:01
    Temat: Re: kk Citi - pozytywnie
    Od: "Mithos" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS wrote:
    > ale po co ci ta karta? kk BP rowniez sluzy do zbierania punktow w
    > tym
    > programie, wiec mozesz nia i placic i zbierac punkty ;-))

    Tym niemniej w moim przypadku wydaje mi sie, ze zbiore tych punktow na
    tyle malo, ze mi sie to do niczego nie przyda. Co niby dostane za 2
    tys punktow rocznie ?

    Poza tym ja nie jestem zarejestrowany w programie partnerskim BP.

    > jezeli masz jeszcze taka mozliwosc to popros o wyrobienie kk w
    > wersji
    > BP, nic nie stracisz a zyskasz punkty, ktore beda sie naliczaly
    > praktycznie za nic (nie bedziesz musial robic nic wiecej tylko
    > dokonywac platnosci lub przelewow ta karta)

    Poczatkowo tak wlasnie chcialem zrobic ale zrezygnowalem :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos