  • Data: 2006-12-26 20:06:46
    Temat: Re: kk Citi - pozytywnie
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    > tym razem dobrze o Citi ;-)
    >
    > w styczniu 2007 minie 12 m-cy jak posiadam kk Citi-BP
    > oplata za karte to 85zl rocznie, troche duzo wiec poprosilem
    > o mozliwosc jej zniesienia
    na ile czasu przed tym dzwoniłeś, w grudniu?

    > dzisiaj zadzwonila do mnie z banku mila pani i powiedziala, ze nie ma
    > problemu - za kolejny rok nie zaplace i dozywotnio zniesie mi oplate za
    > karte pod warunkiem, ze bede mial obroty na poziomie 2400 zl ROCZNIE
    > czyli jedynie 200zl miesiecznie

    to bardzo dobra wiadomość ale pozwól, że zapytam: jakie były średniomiesięczne
    obroty bezgtówkowe na twojej karcie?

    > ww. warunki + mozliwosc wykonywania bezplatnych przelewow z rachunkow
    > karty + punkty w programie BP powoduja, ze jest to bdb karta

    trochę off topic: na stronie bppartnerclub w dziale promocje jest informacja o
    jakichś aktualnych promocjach (takie obrazki z cocacolą , ptasim mleczkiem
    itd. ;) ) Wie ktoś o co dokładnie chodzi ? Interesuje mnie zwłaszcza promocja
    na samym dole- ta z punktami za jakieś zakupy, nie widzę regulaminu ani
    bardziuej szczegółowego info a na stację jakoś mi nie po drodze:)

    Pozdrawiam świątecznie

    Marcin