  • Data: 2007-01-04 11:10:58
    Temat: Re: kk Citi - pozytywnie
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SebCz napisał(a):

    > A ja w zeszlym roku również po udanych negocjacjach zażyczyłem sobie
    > potwierdzenia pisemnego. I otrzymałem takowe.
    > Również nie dowierzam infoliniom, choc faktycznie z Citi infolinią nie
    > mialem niemilych przygód.
    >
    > Seb

    Jak sie pewnego dnia na nich przejadę to również będę wymagał
    papierowego potwierdzenia (będę miał ku temu powody).

    I jeszcze ciekawostka. Poprosiłem o czasowe zwiększenie limitu kk w
    Citi. Od ręki (telefonicznie) dostałem 25% więcej - sprawa załatwiona w
    3 minuty. Zadnych wnioskow, zaswiadczen itp. I limit rowniez zostal
    uaktualniony od reki.

    Nie zamawialem, ale przeslali mi papierowe potwierdzenie ww. czynnosci.
    Otrzymalem je w dniu, w ktorym wyzszy limit mi sie juz konczyl ;-))

    Bank na medal
    Poczta Polska - no comments, list szedl 2 tygodnie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS