  • Data: 2007-01-04 11:59:49
    Temat: Re: kk Citi - pozytywnie
    Od: krzysn <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS napisał(a):
    > Jak sie pewnego dnia na nich przejadę to również będę wymagał
    > papierowego potwierdzenia (będę miał ku temu powody).
    >
    > I jeszcze ciekawostka. Poprosiłem o czasowe zwiększenie limitu kk w
    > Citi. Od ręki (telefonicznie) dostałem 25% więcej - sprawa załatwiona w
    > 3 minuty. Zadnych wnioskow, zaswiadczen itp. I limit rowniez zostal
    > uaktualniony od reki.
    >
    > Nie zamawialem, ale przeslali mi papierowe potwierdzenie ww. czynnosci.
    > Otrzymalem je w dniu, w ktorym wyzszy limit mi sie juz konczyl ;-))
    >
    > Bank na medal
> [...]
    Dołączam sie do grupy osób bardzo zadowolonych z kk citi. Juz sie na
    grupie dwa razy pochwalilem, ale co mi tam: jako pracownik uniwersytetu
    dostalem kk bez zaswiadczenia o zarobkach a teraz, po 4 latach mam juz
    golda i karte dodatkowa dla zony, obie za darmo na zawsze. Limit
    zwiekszalem tymczasowo rowniez bez problemu, od reki. Uslugi na bardzo
    wysokim poziomie. A jesli dodac do tego 50 zl wygranych na loterii citi :-)
    Jedyny problem to comiesieczna splata za karte :-)
    A konkretnie chodzi o koniecznosc pamietania o zdefiniowaniu przelewu,
    konto osobiste mam w innym banku. Fajna bylaby mozliwosc splaty karty
    np. poleceniem zaplaty. Nie znam sie, moze to niemozliwe do realizacji...

    Pozdrawiam, krzysn