eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikk Citi - zmiana okresu roz. za 53,13, w mBanku tak samo czy 5 zł?Re: kk Citi - zmiana okresu roz. za 53,13, w mBanku tak samo czy 5 zł?
    From: "mx" <@m...@o...pl@>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kk Citi - zmiana okresu roz. za 53,13, w mBanku tak samo czy 5 zł?
    Date: Tue, 13 Dec 2011 18:28:38 +0100

    >Mam Ci ja mc w Citi, rozliczną przez lata 17-tego, spłata w b.m. do
    >12-tego, ok. 1500 czekało na poniedziałek, zgodnie z ostatnim wyciągiem.
    >Zmieniłem niedawno rozliczenie na 8-ego. Dziś pierwszy wyciąg i łup obuchem
    >w łeb. W poniedziałek nic spłacać nie muszę, ale policzyli 53,13 odsetek,
    >opłaty za brak minimalnej spłaty łaskawie nie naliczyli, a takowej też nie
    >było. Jakim cudem tak to wykombinowali? Zadłużenie było, ale szansy jego
    >spłaty już nie dali.

    ZERO zainteresowania? No cóż sam muszę kontynuować.
    Dziś została naliczona kolejna opłata 25 zł za monit listowny. Poprzednio
    wykrakałem - brak spłaty kwoty minimalnej. Dzwonię znowu i ta cipka z citi
    wpiera mi, że wyraziłem na to zgodę, mogą odsłuchać. Ja, że zgoda była na
    skrócenie jednego okresu rozl. o 9 dni i o żadnych opłatach mowy nie było.
    Teraz ja proszę o nagranie, to ona, że nie może odsłuchać i trzeba złożyć
    reklamację. To składam, wtedy ona, że wyjątkowo można wnioskować o zwrot tej
    opłaty. Teraz czekam na decyzję banku w obydwu sprawach.

    Dlaczego nikt o tym nie pisał? Kompromitacja grupy! Na jaki ch.... ja
    wszystkie posty czytam? ;)
    W mBanku było jak trzeba, 3 minuty, 5 zł i okres wydłużony o 28 dni. W citi
    skrócony (wydłużyć nie da się) i 78,13 zł w plecy (a kop w dupę).

    A może ktoś wie, skąd ta kwota 53,13? Poprzedni wyciąg z 17.11 na kwotę
    1574,61 i spłata do 12.12.
    Obecny z 8.12 na kwotę 2007,99 w tym 53,13 odsetek i spłata do 2.01. Jest
    też:
    "W tym kwota zaległa z poprzednich okresów (do natychmiastowej spłaty)
    53,85"
    Roczne oprocentowanie 24%

    Może tak, za 52 dni, od 17.10?
    1574,61*0,24*52/365=53,84? Kwota podobna do odsetek, ale jakby to samo co do
    natychmiastowej spłaty?
    Pzdr. mx