    From: Ra <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [kk] Przeniesienie kk z mbanku do ...
    Date: Mon, 15 Jun 2009 21:54:25 +0200

    radamanthys pisze:
    > Hej,
    >
    > ja bym radził zostać przy obecnej karcie. Obecnie widzę dużą ostrożność w liczeniu
    zdolności kredytowej przez banki i mimo tego, że pewnie większość przeniesie do
    siebie Twoją kartę, mogą kręcić nosem i w efekcie się nabiegasz, tu poproszą o opinię
    bankową o karcie (płatną i w mBanku trochę poczekasz), tam o stos papierów. Więc w
    gruncie rzeczy oszczędność pozorna. A pozostając przy obecnej pielęgnujesz historię
    przynajmniej jednego długoterminowego produktu w biku, w moim pojęciu to warte więcej
    niż 58 pln/rok.

    fakt że najłatwiej brać kk w banku gdzie ma się konto często nawet jak
    się go nie używa. Płacić 58 mbankowi jak dla mnie bez sensu. W mille
    wyrabiałem limit może 1000zł/rok i mi przedłużali co rok za free

    > Jeśli jednak chcesz przechodzić do innego banku, z moich obecnych poszukiwań
    wychodzi, że najbardziej liberalnie do analizy kredytowej (w tym i do zatrudnienia)
    podchodzi dbkredyt (ale nie DB), Citi (przy aplikacji przez internet karta na 2 lata
    bez opłat), może Polbank, może Allianz (karty na oświadczenie?).

    A jak tam lukasy, visa carefur, ikea i inne ? Wydawało mi się że mają
    mininalne wymagania. W sumie to autor ma rok obecną kartę więc może
    najlepiej wystąpić o przeniesienie w banku typu mille